måndag 4 juni 2012

Utseende på min blogg

Jag vill ha en mall på min blogg som jag känner att jag trivs med. Jag vet inte hur många timmar som jag har suttit vid datorn, det har blivit några timmar. Jag har gjort ett antal försök att ladda hem mallar som skall vara till bloggen, men det har inte funkat. Envis som jag är emellanåt känner jag att jag skall lösa detta själv, det kan ju inte vara så svårt att ändra utseende på bloggen. Tanken är när jag har hittat den mall som jag vill ha, är att börja att överföra bilder och annat till bloggen. Det är några som har frågat efter bilder och dylikt och jag har sagt att det kommer. Men min baktanke har varit att fixa bakgrunden först. Idag har jag faktiskt hittat nya bilder på Blogger. Jag är inte nöjd med det nya utseendet på bloggen, men jag kan ändå glädjas över att jag har lärt mig något nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar