fredag 7 mars 2014

Praktik i Japan?

I dagarna så har Borås Stad skickat ut en intresseanmälan ang. praktik (två veckor) i Japan (gäller omvårdnadspersonal). Jag blev så glad när jag såg informationen, men samtidigt lite frustrerad.
För ett tag sedan så gick jag en utbildning, jag skulle göra ett arbete om något som var framgångsrikt. Det slutgiltiga valet föll på Japan. De har kommit långt i tekniken, i utbildningsfrågor m.m. Mitt arbete bestod av att ta reda på hur? Av olika anledningar blev det inte av, vilket jag ångrar nu. Tänker på chanserna....
I helgen är jag ledig,så jag vet vad jag ska göra (skriva en intresseanmälan m.m.). Detta är ju verkligen något som jag vill, och jag tänker inte missa denna möjlighet. Att jag sedan får ett nej......Ja, då är det så. Bättre lycka nästa gång!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar