tisdag 20 augusti 2013

Söker någon som skulle vilja tv-program om fobi/ Looking for someone who would like TV shows about fhobia

Här är ett gammalt inlägg som jag hittade på internet, hoppas att någon blir intresserad. Jag skulle vilja ha hjälp med att komma över min rädsla, flygrädsla.Vänligen kontakta mig på twitter eller på facebook. Tacksam för hjälp!

"Jag jobbar för ett TV-produktionsbolag som just nu jobbar med ett program om fobier och där deltagare i programmet, av en legitimerad KBT-terapuet, får hjälp med sin/sina fobier och att komma över sina värsta rädslor och hinder.

Jag har själv genomgått ett liknande terapi-program för min tandläkarskräck och efter nästa 20 år utan att ha gått till tandläkaren, lyckades jag, vilket var en enorm bef...rielse.

För tv-programmet letar jag nu efter personer som lider av sina fobier och som kan tänka sig att vara med i ett TV-program där de får professionell hjälp att komma över dem och därför kollar jag nu runt i lite bloggar och forum efter personer som skulle vilja vara med i programmet.

Skicka gärna ett mejl till mig om du eller någon du känner skulle vilja bli av med sin fobi och även vara med i ett TV-program. Programmet är redan gjort i ett annat land."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar