torsdag 4 oktober 2012

Gör som du vill

Gör som du vill, citatet kom upp på senaste toastmastermötet som vi hade i Jönköping. Du har säkert hört det många gånger, i olika situationer. Jag tänkte på det idag, när jag var ute på min motionsrunda ”du gör som du vill”. För mig så har motionen blivit allt roligare. Vad beror det på? Det jag ska berätta nu vet inte ens min familj om. Sedan en tid tillbaka lyssnar jag på musik när jag motionerar. Jag har kommit på mig själv att jag sjunger högt, men jag tänker ”vad spelar det för roll, jag är ensam, ingen ser mig och ingen hör mig”, hoppas jag……
Emellanåt stannar jag upp, vickar lite på höfterna (dansar lite till musiken) men jag gör som jag vill och jag tycker att det är roligt. Vad är det första du tänker på när du hör uttrycket ”gör som du vill”?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar