torsdag 6 september 2012

Kondition på topp

Idag har jag varit ute på en motionsrunda och det kändes helt underbart. Konditionen va på topp. Det var inte jobbigt på något sätt och jag hade inte ont i foten. Är så tacksam för min sambos råd om att använda backarna för styrketräning (gå på tå). Första gången jag gick i backarna så skakade mina ben och jag fick ont i foten.Vilken skillnad det är nu! Jag märker att balansen har blivit betydligt bättre. Det känns så gott och jag får en hoppfull känsla vad gäller anmälan till lopp (nästa år).
Ett råd till er som är ute på promenad, löpning m.m. använd mp3 eller liknande. Jag har börjat att använda min mp3 (lyssnar på musik) när jag är ute och det är bästa som jag har gjort, känner sådan glädje och energin bara flödar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar