torsdag 10 maj 2018

Malta - sevärdhet ön Comino - Blå Lagunen

På ön Comino finns "Blå Lagunen". Blå Lagunen är också värt ett besök, tycker jag. Men om man åker hit, då tycker jag att man ska se till att man har en heldag här. Det är ett litet ställe med mycket turister o.s.v. Vill man inte vistas bland alla människor, så finns det en badstrand på andra sidan (parallellt). Jag såg ett flertal turister o.s.v. som simmade över till andra sidan. Har du/ni möjlighet att ha med er matsäck, så rekommenderar jag det. Jag rekommenderar även att, man har badkläderna på sig när man kommer hit. Vad jag såg, så fanns det ingenstans att byta om. Angående temperaturen i vattnet. Enligt sambon så var det kallt. Jag badade inte, då vi hade drygt en timme på oss att bada och äta och dylikt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar