torsdag 19 maj 2016

Vägval i livet

Jag är 42 år och jag funderar fortfarande på min framtid. Någon kanske skrattar när ni läser detta hihihih.....Det är inte lätt att veta vad man vill. Under alla år som har varit så har jag mer eller mindre gjort mina val baserade på intresse. Nu funderar jag mer på mina starka styrkor och kommit på att det är dem jag skall satsa på. Idag har jag i princip bestämt mig för hur jag ska gå vidare (långsiktigt mål). Det jag hoppas på nu, det är att jag får vara frisk o.s.v.
Ni undrar säkert varför jag funderar på detta nu. Det har hänt en del här hemma (positiva händelser) som bidragit till att jag känner att jag får bestämma mig. Det är lång process att komma fram till vad man vill med livet. Man bollar med många tankar, funderar, hur, vad....???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar