fredag 26 september 2014

Sömnsvårigheter? Smärta?

Ja, lösningen på detta problem kan vara enkel!
Här hemma så har vi investerat i nya kuddar, de gamla slängs och ersätts med nya. Jag har i dagarna funderat lite kring detta och ställer mig frågande till hur många som lider av dessa problem, då det kan vara så pass enkelt som att man behöver en ny kudde.
Själv så har jag haft lite problem med nacken. När jag har vaknat så har jag känt en viss smärta som sedan gått över när jag har varit uppe ett tag. Jag relaterade det inte till kudden först, men sedan kom jag på det....kudden. Så nu har jag en ny! Jag köpte en speciell kudde (som anpassar sig efter nacken o.s.v.). Det kändes konstigt i början, men nu har jag vant mig.

Ett tips till er som skall köpa en sådan; 
Köp ingen liten kudde. Personligen så tycker jag att det är bättre med en större.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar