söndag 6 oktober 2013

Problem med touchtelefon/ Problems with touch phone

Igår när jag var på Viskadalen så tog jag ett antal bilder. I normala fall brukar jag dela dem direkt där jag vill ha dem, men det gjorde jag inte igår. När stunder gavs så raderade jag de dåliga bilderna.Vad jag inte observerade då, det var att, det var inte bara de dåliga bilderna som försvann, utan även andra. Detta bidrog naturligtvis till frustration, jag hade ju tagit jättebra bilder och så....
Saknade då funktionen "ÅNGRA" eller att man kunde "HÄMTA TILLBAKA DEM I SKRÄPKORGEN" eller dylikt.
Något som jag la märke till innan dessa problem uppstod....När jag bläddrade bland bilderna så var några av dem "suddiga trots väntan." Detta kan betyda att det låg en "bild bakom", vad vet jag.

Ett tips till er med touchtelefoner: Dela de bilder som du vill dela innan du raderar o.s.v.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar