söndag 9 december 2012

Ett litet tal tillägnat Nina Jansdotter/ A small speech dedicated to Nina Jansdotter

Kära Nina!
Du är en VÄN MED STORT HJÄRTA! Du är omtänksam och vill andra väl. Du är också en förebild för många, då du genom ditt engagemang visar vägen för hur man hjälper andra människor.  Du är också respektingivande, snäll, trevlig o.s.v. Jag kan inte med ord beskriva allt som du betyder för mig. Jag är TACKSAM för att jag fått lära o känna en sådan fin vän som du!
Jag vill också förmedla den glädje o lycka som jag känner för alla nya vänner som jag har fått och detta tack vore dig. Det är tråkigt att gruppen läggs ner för de som vill ha nya vänner men… Oftast öppnas nya dörrar…..
Ett jättetack till dig Nina för allt som du har gjort för de som finns här på facebook!!!!!
Många kramar
Ann-Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar