söndag 13 maj 2012

En helg med olika sysslor/ A weekend with different duties

På lördag förmiddag hämtade jag min dotter på skolan. Lärare och elever har sovit på skolan mellan fredag och lördag natt (på initiativ av läraren).Det hade varit en händelserik natt med skräckupplevelser i skolans mörka korridorer, skräckfilmer med mera, så det blev inte så mycket sovande den natten.
På söndagen fick vi besök av min sambos föräldrar. Min sambo och hans pappa arbetade vidare på vår nya altan och jag och min sambos mamma stod för trädgårdsarbete och hushållssysslor.
Jag har även röjt i barnens rum då jag och min dotter skall stå på Åhaga på torsdag, då det är den stora loppisdagen. Pengarna som vi får ihop skall gå till vår Londonresa. Vi åker till London om två veckor.

A weekend with different duties

On Saturday morning retrieved I my daughter on the school. Teachers and students have been sleeping on the school average Friday and Saturday night (on initiatives of the teacher). It had been an event rich night with fear experiences in the school's dark corridors, fear films etc., it sow did not become to sow a lot sleeping that night.
On Sunday, we got visits of my boyfriend´s parents. Anders and his father worked on on our new terrace and I and his mum stood for garden work and household duties.
I have also cleared in the children's rooms then I and my daughter will stand on Åhaga on Thursday, then it is the the big flea ice day. The money that we get will go to our Londontrip. We go to London about two weeks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar